Dopravné a balné

Objednávku k vám dostaneme co nejrychleji a za férovou cenu. Zasíláme jak po České republice tak také na Slovensko.

Vyberte si kurýrního přepravce, který vám doručí objednávku až ke dveřím domu, nebo si vyberte způsob doručení zásilky na výdejní místo. Níže uvedená cena u jednotlivých přeprav obsahuje jak samotné dopravné tak také balné. Cena je konečná včetně 21% DPH.

DOPRAVA ZDARMA při nákupu nad 1000 Kč*

Pro platbu zásilek po ČR lze využít možnost platby dobírkou, tedy platby až při převzetí balíku. Tato služba je zpoplatněna jednorázovou částkou 45 Kč. Dobírku nelze využít pro zásilky směřující na Slovensko.

Expedice objednávek probíhá do 24 hodin v případě, že je vše označeno Skladem. Samotná přeprava po ČR trvá 1 - 3 pracovní dny, přeprava na Slovensko pak 2 - 5 pracovních dnů.

 

Ulozenka_CZ

WEDO_CZ

dpd_CZ

POSTA_CZ

 

Ulozenka_SK

dpd_SK

POSTA_SK

(ceník platný od 1.11.2021)   |   * Doprava zdarma nad 1000 Kč neplatí pro Slovensko

 

Za objednávku můžete zaplatit několika způsoby. Při volbě platby platební kartou budete ihned po dokončení objednávkového procesu přesměrování na platební bránu, kde zadáte údaje z vaší platební karty. Při zvolení platby dobírkou (lze zadat pouze pro zásilky po ČR) uhradíte objednávku až při doručení balíku. Tato služba je zpoplatněna částkou 45 Kč. Pokud zvolíte možnost platby bankovním převodem, budete po dokončení objednávkového procesu vyzváni k zaplacení objednávky na náš bankovní účet 2401048194 / 5500, přičemž jako variabilní symbol je důležité uvést číslo objednávky.

 

Platebni_metody

 

Prosíme o vaší spolupráci při přebírání zásilek od přepravce či výdejního místa. Snažíme se balíky ochránit jak jen nejlépe umíme. Bohužel ne vždy umíme zabránit poničení balíku přepravcem. Proto prosíme, vždy při převzetí balík vizuálně překontrolujte, pokud zjistíte poničení či deformaci balíku, do předávacího protokolu u přepravce zadejte poznámku "Převzato s výhradou poničení obalu". Nejlépe balík ihned rozbalte a překontrolujte stav zásilky před kurýrem / výdejním místem. Při poškození sepište reklamační formulář a dejte nám prosím ihned vědět. V opačném případě je pak téměř nemožné vyřešit reklamaci týkající se poničení zboží přepravou. Mockrát děkujeme!